Startdag 2016

Op zaterdag 17 september zetten we allemaal samen het nieuwe scoutsjaar in. Op deze dag gaan sommige leden over naar een nieuwe tak, de anderen blijven gewoon bij hun vertrouwde groep. We verwachten onze 'oude' leden om 10u aan het lokaal in de Gouwelozestraat met een lunchpakket. De nieuwe leden mogen na de overang komen, om 14u. We sluiten af om 17u en verwelkomen dan graag de ouders om gezellig iets te drinken, uniformen of kentekens aan te schaffen, of om de kersverse leiding beter te leren kennen.

Het verschil met vorige jaren is dat dit jaar enkel kindjes die al ingeschreven zijn naar startdag kunnen komen, tenzij we vooraf meedelen dat er nog vrije plaatsen zijn. Dit is om chaos te vermijden omtrent de inschrijvingen. Houd dus zeker de website in de gaten na 10 september!