Inschrijven scoutsjaar 2021-2022

Hallo iedereen!

Wij kijken alweer superhard uit naar het nieuwe scoutsjaar en hopen jullie allemaal terug te zien op de startdag (18 september).

Al lid of broers/zussen die lid zijn?
Als je staat te trappelen om nog een jaar vol epische zondagen te hebben, schrijf je dan zeker in voor 1 september. Dit doe je door het formulier in te vullen plus het lidgeld over te schrijven. Het lidgeld bedraagt 50 euro voor het eerste kind en 47 vanaf het tweede kind.

Voor de broer/zus ook graag een lidmaatschapsverzoek indienen via onze website.

Nieuw lid?
Ben je nog geen lid van onze zeescouts maar heb je ongelofelijk veel zin om je iedere zondag te komen amuseren en zalige kampen mee te maken? Kom je dan op 11 september inschrijven aan ons scoutslokaal in de Gouwelozestraat. Voor de zeehondjes kan je inschrijven van 9u00 tot 10u30, voor de zeewelpen kan dit van 10u30 tot 12u, scheepsmakkers kunnen inschrijven van 13u00 tot 14u30 en zeeverkenners van 14u30 tot 16u00. De plaatsen zijn beperkt, maar we hopen iedereen een plaatsje te kunnen geven. Vanaf 5 september lees je op onze Facebookpagina hoeveel kindjes er nog bij kunnen per tak.

Wat zeker meebrengen op de inschrijvingsdag?
Kids-ID
Lidgeld cash/payconiq
Het is handig als je voordien al een lidmaatschapsverzoek indient, zo hebben we al meteen de juiste gegevens van jou en je zoon/dochter.

Hopelijk tot dan!