(her)inschrijvingen

Hallo iedereen!

Wij kijken alweer superhard uit naar het nieuwe scoutsjaar en hopen jullie allemaal terug te zien op de startdag (21 september). Maaar, wat moet je juist doen om je (opnieuw) in te schrijven? Hieronder vind je een handig overzicht.

Al lid of broers/zussen die lid zijn?

Als je staat te trappelen om nog een jaar vol epische zondagen te hebben, schrijf je dan zeker in voor 1 september. Dit doe je door te mailen naar deschorre@gmail.com en het lidgeld over te schrijven. Het lidgeld bedraagt 50 euro voor het eerste kind en 47 vanaf het tweede kind.

Voor de broer/zus ook graag een lidmaatschapsverzoek indienen via deze link

Nieuw lid?

Ben je nog geen lid van onze zeescouts maar heb je ongelofelijk veel zin om je iedere zondag te komen amuseren en zalige kampen mee te maken? Kom je dan op 7 september om 10.30 uur inschrijven aan ons scoutslokaal in de Gouwelozestraat. De plaatsen zijn beperkt, maar we hopen iedereen een plaatsje te kunnen geven. Vanaf 1 september lees je hier en op onze Facebookpagine hoeveel kindjes er nog bij kunnen per tak. We kunnen alvast vertellen dat er nog heel wat vrije plaatsen zijn bij de Zeehondjes (1e & 2e leerjaar).

Wat zeker meebrengen op de inschrijvingsdag?