Startdag

Datum:
12/09/2015 - 00:00

Hallo iedereen!

Op zaterdag 12 september vliegen we er weer in, hieronder vind je de info in verband met startdag en overgang. Deze is hetzelfde voor alle takken.

Programma voor leden:

Je wordt om 10uur verwacht aan het lokaal in de gouwelozestraat met een lunchpakket. Denk er ook aan om, als je overgaat, reservekleren mee te brengen.
Om 17uur zijn de ouders welkom om kennis te maken met de leiding, in te schrijven, uniformen te kopen of gewoon om gezellig iets te drinken.

Programma voor nieuwe leden:

Jullie zijn van harte welkom om eens te komen proeven van het scoutsgebeuren, iedereen die minstens 6 jaar is mag komen proberen. We verwachten jullie om 15uur aan ons lokaal (gouwelozestraat 56).
Om 17u zijn de ouders welkom om kennis te maken met de leiding, meer info te krijgen, in te schrijven, of gewoon om gezellig iets te drinken.

Tot dan!